El comerç d’Olot passa examen

Més d’una desena d’establiments participen en una anàlisi enfocada a la renovació del sector en les TIC. A través d’un tècnic i una visita personalitzada, el botiguer podrà conèixer quins són els seus punts forts i on ha de millorar. Es tracta d’una iniciativa impulsada des de la Cambra de Comerç i que busca actualitzar els establiments. 


Quines són les característiques de la botiga? A quin entorn comercial està situat? Quina és la seva imatge externa? Són preguntes que es fan a l’anàlisi que la Cambra de Comerç ha començat a dotze establiments d’Olot. Es tracta d’un programa que fa una radiografia enfocada als aspectes més moderns com el màrqueting, la comunicació corporativa o la venda per Internet. El president de la Cambra de Comerç de Girona és Domènech Espadalé.

 

El programa està subvencionat per fons europeus i consisteix en la visita d’un tècnic especialista que realitza una anàlisi de diferents aspectes. Més tard, se li entrega al propietari de l’establiment un document amb les fortaleses i les debilitats. A través d’aquesta anàlisi es pretén millorar la competitivitat, determinar estratègies d’innovació o noves tècniques de màrqueting i comunicació. La responsable de l’àrea de Comerç de la Cambra és Núria Pascual.

 

Abans d’acabar aquest mes, els dotze comerços olotins que participen en aquesta iniciativa rebran les conclusions de l’anàlisi. Estan situats a la zona del Carme i el carrer dels Sastres. Actualment, el sector del comerç a Olot està format per més de 600 establiments i agrupa més de 3.000 treballadors.

Respon