Els comerços d’Olot cedeixen el seu aparador a la cultura

Aquest cap de setmana s’ha posat en marxa la campanya “Cultura a l’aparador”, una iniciativa que pretén difondre les activitats culturals d’Olot a través dels aparadors de les botigues de la ciutat. També s’incentiva la participació ciutadana a través del sorteig d’entrades. 

Els aparadors seran les noves plataformes de difusió de les activitats culturals d’Olot (Olot Cultura)


Cada mes, deu comerços diferents de la ciutat decoraran el seu aparador amb motius relacionats amb una proposta cultural de la ciutat. Els ciutadans que li facin una fotografia creativa i la pengin a les xarxes socials entraran al sorteig de dues entrades per anar a veure l’espectacle en qüestió. Ho explica una de les representants de l’Associació de Comerciants d’Olot, Cristina Pursals.

 

Cada mes es repetirà la campanya amb un nou espectacle i nous aparadors. Pursals explica d’on va sortir la iniciativa.

 

L’objectiu de la campanya és promocionar el comerç de la ciutat i donar visibilitat a les propostes culturals que es fan a Olot. El regidor de Cultura és Pep Berga.

 

Des d’aquest cap de setmana ja hi ha aparadors decorats amb motiu del concert de jazz que tindrà lloc el 24 de novembre a la Sala Torín.

Respon