Els municipis del Ter Brugent s’uneixen per potenciar els mercats i comerços locals

Els sis ajuntaments de la zona han impulsat una campanya promocional per donar visibilitat als productes de proximitat a través de díptics, bosses de la compra i cartells informatius. A la campanya hi participen dos ajuntaments garrotxins: Les Planes i Sant Feliu. 

Presentació de la campanya a Amer (Ràdio Olot)


Sis consistoris del Ter Brugent han decidit unir forces per donar importància als mercats i comerços locals. Les Planes, Sant Feliu, Amer, la Cellera, Anglès i Sant Julià del Llor i Bonmatí han creat conjuntament una campanya promocional per donar visualització al producte del territori. Sota el lema “Sigues responsable, compra producte local” s’informarà a través de cartells i díptics dels mercats i comerços que hi ha a la zona. A més, es regalarà una bossa de compra als veïns més fidels. L’alcaldessa d’Amer és Maria Rosa Vila.

 

La campanya que han impulsat els sis ajuntaments del Ter Brugent és una acció que s’emmarca dins un estudi que van fer les agències de desenvolupament Gustum i Adrinoc. El 2017 van estudiar i valorar els mercats i el comerç local. Ho explica el director d’Adrinoc, Jordi Terrades.

 

Els municipis del Ter Brugent coincideixen a dir que els mercats setmanals es mantenen molt vius i que són una gran eina per la cohesió social dels pobles.

Respon