Els serveis d’emprenedoria d’Olot detecten la creació de nous negocis, tot i la pandèmia

Afirmen que també estan assessorant molts usuaris que volen reinventar-se fent el salt a Internet o oferint un servei a distància. El perfil que actualment atenen correspon, majoritàriament, a dones que ja estan en actiu. 


Una crisi també és una oportunitat i així ho constaten des del servei d’emprenedoria d’Olot. Situat dins l’Agència Dinàmig, el servei no ha deixat d’acompanyar nous negocis i projectes, tot i la crisi econòmica i social que vivim. Ho constata la Pili Riol, tècnica de Dinàmig.

 

Durant aquests últims mesos, Dinàmig també ha atès moltes consultes sobre la digitalització dels negocis. Molts propietaris i emprenedors busquen fer el salt a internet i oferir serveis a distància. Ho explica la regidora d’Empresa d’Olot, Gemma Canalias.

 

Segons Canalias, un dels sectors que més ha crescut des de l’esclat de la pandèmia és el tecnològic i de la informàtica. La majoria d’usuaris que atén el servei d’emprenedoria d’Olot, són dones, amb estudis superiors i que ja estan treballant.

 

Respon