En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Juliol de rècord de cotxes als túnels de Bracons

Per augmentar encara més el nombre de visitants, l'Ajuntament d'Olot i TEISA impulsen una nova campanya
| 25 d'agost de 2016
Juliol de rècord de cotxes als túnels de Bracons

Ha estat el mes que més vehicles han travessat els túnels des que es van construir. Per continuar augmentant el nombre de visitants a la comarca, l'Ajuntament d’Olot i la TEISA han impulsat la campanya ‘Viu Olot intensament’, que promocionarà la ciutat arreu del territori. Ja són dos els autocars que mostren una nova imatge amb quatre vinils en el trajecte Olot-Barcelona.

olot intensament

 

Els representants de les institucions involucrades en la campanya (Pilar Pérez)

Els nous vinils ja estan representats a dos autocars. N’hi ha quatre de diferents: Descobreix Olot intensament, on es veu una família al volcà Montsacopa, un dels actius més importants de la ciutat; Enamora’t d’Olot intensament, on es representa una parella a les escales de l’església Sant Esteve (aquest va encarat a l’oferta cultural que hi ha per part sobretot de les parelles de mitjana edat); Gaudeix Olot intensament, on hi ha dos nens que juguen a la Moixina (aquest va dirigit a les famílies amb nens), i Degusta la Garrotxa intensament, on es veuen uns quants joves degustant uns productes en una casa de Sant Privat. Aquestes Teises normalment fan el recorregut Olot – Barcelona, de manera que circulen molt per la capital. La idea és que la nova imatge dels autocars es vegi a Barcelona i pugui atreure turistes. Ho ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Estanis Vayreda.

Aquesta és la segona campanya que l’Ajuntament i l’empresa TEISA impulsen, també amb la col·laboració del Patronat de Turisme Costa Brava i Girona i Turisme Garrotxa. Ara, esperen que aquesta tingui el mateix èxit que l’anterior, que dura des de fa tres anys, per augmentar encara més el nombre de visitants a la comarca. Sense anar gaire lluny, aquest juliol la Garrotxa n’ha tingut més que mai: ha estat el mes que més cotxes han travessat els túnels de Bracons.

Entre el disseny dels vinils, les fotografies, la retolació, l’empresa de disseny i comunicació i netejar els vinils anteriors, l’Ajuntament i TEISA han invertit aproximadament 6.000 euros a la nova campanya de promoció.

Comparteix a: 

També et pot interessar

La Pinya tindrà un nou dipòsit d’aigua amb una capacitat de 10.000 litres

A banda d’aquesta infraestructura, es soterrarà el sistema de canalització actual que es va renovar aquest estiu

L’Ajuntament de Sant Jaume de Llierca descarta, per ara, la possibilitat d’ubicar una piscina coberta a la Brutau

Diuen que no és el moment d’abusar del consum excessiu d’aigua davant la sequera existent a tot el planeta

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum