La ‘Botiga al Carrer’ d'Olot canvia de nom i de format per adaptar-se al coronavirus

Els comerços mantindran les ofertes de la diada, però no tindran presència al carrer. La nova iniciativa es diu ‘De Botiga a Botiga’ i els compradors hauran d’entrar als establiments per comprar els productes. Aquesta és la proposta de l’Associació de Comerciants d’Olot per promoure el comerç de proximitat i evitar aglomeracions. Comença avui dilluns i s’allargarà fins dissabte. Hi participaran una cinquantena d’establiments.

La ‘Botiga al Carrer’ entra a l’interior dels locals

Uns establiments que s’identificaran amb un test amb globus a l’entrada i amb descomptes i promocions a l’interior. L’ACO ha convertit així la ‘Botiga al Carrer’ que celebrava a l’estiu en el ‘De Botiga a Botiga’. Es tracta d’una iniciativa pensada per complir amb totes les mesures de seguretat i per seguir promocionant el comerç local. El president de l’ACO és Jordi Rovira.

 

En total, hi participaran una cinquantena d’establiments. Una de les altres diferències amb ‘La Botiga al Carrer’ és que la nova proposta durarà una setmana. Des d’aquest dilluns fins dissabte, els comerços d’Olot oferiran ofertes dels productes. Rovira explica que d’aquesta manera s’espera “esglaonar” els clients.

 

La iniciativa també oferirà obsequis als compradors com vals regal que podran aconseguir a través de butlletes. La proposta, que substitueix la tradicional ‘Botiga al Carrer’, comença avui dilluns i s’emmarca en el Pla de Reactivació i d’Ocupació d’Olot i la Garrotxa.

Respon