L’Ajuntament d’Olot vol ajudar el sector econòmic de la ciutat a promocionar-se

Per això cedirà a comerços, restaurants i empreses de serveis part dels espais que té contractats a Ràdio Olot, La Comarca i Olot Televisió perquè facin publicitat dels seus establiments. La iniciativa s’emmarca dins el Pla de Reactivació Econòmica i Ocupació impulsat pel consistori olotí.

La campanya ajudarà al comerç local a promocionar-se després de la pandèmia (Ajuntament d’Olot)

A partir de dilluns vinent 700 negocis d’Olot rebran una carta de l’Ajuntament en què se’ls oferirà promocionar els seus establiments de forma gratuïta. Es tracta d’una iniciativa que pretén ajudar a ampliar la difusió dels comerços, restaurants i empreses de serveis de la ciutat. Davant la complicada situació econòmica que s’està patint, poder disposar d’espais publicitaris gratuïts a premsa, ràdio i televisió és una bona oportunitat per visibilitzar i impulsar els negocis locals. El regidor de promoció econòmica, Estanis Vayreda, destaca també la importància de poder arribar així al client de proximitat.

 

La campanya inclou fer publicitat a Ràdio Olot, La Comarca d’Olot i Olot Televisió sense cap cost per a l’establiment, ja que l’assumeix l’Ajuntament. Això no suposa cap partida extra pel consistori ja que s’utilitzaran els espais contractats per promocionar actes de ciutat que, a causa de la covid-19, no es duran a terme. Els negocis interessats a participar a la campanya disposaran de 10 falques a Ràdio Olot, un anunci al setmanari La Comarca i un espai d’un minut als informatius d’Olot Televisió. Escoltem el director de La Comarca, Òscar Cabana; el d’Olot Televisió, Albert Brosa, i la subdirectora de Ràdio Olot, Neus Asin.

 

Els establiments interessats a participar a la campanya s’hauran de posar en contacte amb els responsables de DinamiG, que gestionaran i coordinaran aquesta iniciativa.

Respon