Ràdio Olot, líder a les xarxes socials

Més de 13.000 persones segueixen a hores d’ara els perfils de Ràdio Olot a les xarxes socials. Això la converteix en líder absoluta i a molta distància dels seus competidors directes. A més, la pàgina web radiolot.cat ha incrementat un 46% les seves visites en un any i es prepara per canviar en breu el seu disseny i estrenar també una aplicació per dispositius mòbils.

 

No hi ha dubtes: Ràdio Olot és el mitjà de més confiança entre els garrotxins no només a les ones, sinó també a les seves xarxes socials. Els perfils que l’emissora té a Facebook i a Twitter sumen més de 13.000 seguidors acumulats. El perfil global de l’emissora és el mitjà més seguit en aquests dos canals, a clara distància d’alguns dels seus competidors. De fet, té més seguidors el perfil de Facebook del programa despertador de Ràdio Olot, el 5’+, que no pas algun altre mitjà de comunicació en la seva totalitat. El director de l’emissora, Joel Tallant, ha destacat que això només s’explica perquè quan els seguidors volen saber alguna cosa saben qui els hi dirà més ràpidament i millor.

Els perfils de l’emissora a les xarxes socials s’han convertit en un dels canals utilitzats per a posar-se al dia de l’actualitat, participar a concursos i gaudir de continguts propis i exclusius. D’altra banda, també va quallant l’aposta a llarg termini feta pel web radiolot.cat. Des de la seva estrena ha anat creixent i si comparem les dades del mes d’octubre d’aquest any amb les del 2013, hi ha hagut un creixement del 46,54% en nombre de visitants. L’èxit es deu al seguiment de l’emissora per Internet i a l’increment del consum i descàrrega de programes a la carta, via podcast. El fet que Ràdio Olot porti també a Internet els seus fets diferencials com la informació rigorosa, honesta i plural apostant per primícies i temes propis, ha fet que també sigui el mitjà preferit pels garrotxins a les xarxes. Amb la finalitat, doncs, d’incrementar tots els serveis, Ràdio Olot ja prepara un web nou, que s’activarà en les properes setmanes. Hi trobareu una major oferta de continguts i una millor interactivitat amb un dels grans valors de l’emissora: les seves xarxes socials.

L’apartat ‘A la carta’ del web continua creixent i amb un any ha pujat un 50%. Una altra manera de consumir productes de Ràdio Olot, és el uWhisp, una xarxa social d’àudios. Des de la seva posada en marxa l’han visitat més de 140.000 persones. L’altre gran projecte serà l’estrena de l’aplicació per a dispositius mòbils que es farà en breu i que també servirà perquè porteu Ràdio Olot incorporada a vosaltres mateixos.

Respon