L’Olotx2, a l'expectativa amb pràcticament els mateixos establiments

Tot i la reducció del pressupost i la difusió per les retallades de l’Ajuntament, la majoria de restaurants, hotels i privats han tornat a fer-hi confiança. Els sectors econòmics, però, estan a l’expectativa de quina serà la resposta del públic després d’una edició tocada per la polèmica pressupostària.

 

Olotx2 celera una nova edició tot i les retallades. (Olotx2)

Són les veus dels portaveus dels tres sectors implicats en l’Olotx2: turisme, restauració i comerç. Tots ells estan a l’expectativa de quina serà la resposta del públic envers una edició de l’Olotx2 que, en un principi, s’havia anul·lat per la retallada de l’equip de govern de l’Ajuntament d’Olot, però que finalment, els sectors econòmics han salvat. El president de l’Associació de Comerciants d’Olot, Jordi Rovira, diu a Ràdio Olot que aquest any hi ha hagut menys difusió i que això podria fer que la campanya agafés un caràcter més local.

30% d’allotjaments plens 

Les previsions d’ocupació són similars a les de l’any passat. La presidenta de Turisme Garrotxa, Maria Vidal, explica algunes de les xifres.

 

Aquesta serà la vuitena edició de l’Olotx2 (Ràdio Olot)


Uns 10 restaurants i 3 hotels, segons Turisme Garrotxa, han decidit no participar aquest any a l’Olotx2. La xifra total és similar a la d’edicions passades. Una trentena d’allotjaments, una cinquantena de comerços, 33 bars i restaurants, a més de vint activitats de lleure, formaran l’edició d’aquest any. El president de l’Associació d’Hostalatge, Gerard Xifra, explica a Ràdio Olot què s’oferirà aquest cap de setmana.

 

Una edició més local?

El mateix president de l’Associació d’Hostalatge augura un bon cap de setmana de l’Olotx2, però admet “una percepció” diferent d’altres vegades.

 

L’Olotx2 comença avui i s’acabarà diumenge. Serà la vuitena edició d’una campanya que l’any passat va deixar 436.000 euros d’impacte econòmic i va servir prop de 10.000 àpats.

Respon