En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

La marca turística 100% Olot creix

Amb l’objectiu de fidelitzar els comerciants, empreses i entitats amb la ciutat, el segell 100% Olot amplia cada any la seva dimensió
| 5 d'abril de 2017
La marca turística 100% Olot creix

Aquesta setmana s’hi han afegit 23 empreses i entitats. 

 


Amb l’objectiu de fidelitzar els comerciants, empreses i entitats amb la ciutat, el segell 100% Olot amplia cada any la seva dimensió. Aquest 2017 ja s’han afegit 17 empreses i 6 entitats noves que es comprometen amb els valors i essències de la capital de la Garrotxa.

Des de la seva creació l’any 2012 la marca compta amb gairebé un centenar d’empreses, 26 entitats i 7 associacions empresarials. El segell conté 163 modalitats diferents segons l’àmbit especialitzat en què es dedica l’usuari. Les entitats i empreses inscrites aposten majoritàriament per l’ús de la marca a les xarxes socials i a Internet. 100% Olot vol transmetre i ajudar a projectar la imatge de la capital de la Garrotxa a través de l’activitat comercial i social del dia a dia.

Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum