Olot llança una campanya de reactivació per al comerç local

Es tracta d’una iniciativa promocional amb marxandatge, un vídeo publicitari, materials gràfics i accions al carrer. És una campanya reclamada des de fa temps per l’Associació de Comerciants i de les més ambicioses que s’han fet en el sector. 

Imatge de la campanya (Ajuntament Olot)


Amb l’eslògan ‘Triem a prop, donem vida a Olot’ es dona el tret de sortida a una sèrie d’accions promocionals i divulgatives per fomentar la compra al comerç de la ciutat. Es tracta d’una campanya que es va començar a idear a principis d’any, però que el confinament ha consolidat. La regidora de Comerç d’Olot, Gemma Canalias, explica quins instruments tindrà la campanya.

 

També hi haurà accions al carrer com concursos i sortejos de fins a 50 euros per gastar als comerços associats a l’ACO. Precisament el president de l’Associació de Comerciants d’Olot, Jordi Rovira, es mostra content que s’hagi engegat una campanya que afirma que feia temps que reclamaven.

 

La campanya se centra en alguns dels comerciants de la ciutat i els fa protagonistes amb imatges d’ells i les seves botigues. La iniciativa s’allargarà fins al setembre i forma part del Pla de Reactivació Econòmica que va impulsar l’Ajuntament per fer front als efectes econòmics de la pandèmia i el confinament.

 

Respon