Vuit milions d'euros per millorar la seguretat de la C-66 entre Serinyà i Sant Ferriol

Territori també està estudiant la construcció d’un tercer carril a la variant de Banyoles, el tram de C-66, desdoblat entre Girona i la capital del Pla de l’Estany. 


Pel tram desdoblat, entre Girona i el polígon de Pont Xemmar, al sud de Banyoles, hi circulen 25.000 vehicles diaris. La Generalitat diu que està treballant en el projecte per implantar un tercer carril en aquest tram desdoblat.

El que ja està més avançat és la millora del tram no desdoblat, entre Serinyà i Sant Ferriol, pel que hi passen cada dia 13.000 vehicles.

Són gairebé 6 quilòmetres en el que es plantegen millores de la seguretat. Per separar més bé els carrils i així evitar xocs frontals, la divisòria es transformarà en un zebrejat i als accessos de Serinyà i Fares, directament, s’hi posarà una tanca metàl·lica.

També es construirà una rotonda on la C-66 entronca amb l’antiga carretera de Banyoles a Olot, una altra a Serinyà mateix i i en l’accés a Besalú, on ara s’ha de fer un gir a l’esquerra des d’un carril central.

També es repavimentarà tot el tram i es millorarà la senyalització. Els treballs es liciten per 7’8 milions, han de començar a l’hivern i duraran quinze mesos.

Respon