El CPA Olot va recuperar la il·lusió i una bona versió al Campionat d’Espanya, on va fer una coreografia més neta i va aconseguir els bitllets per a l’Europeu i els World Roller Games de Barcelona. Ho vam viure, en directe, durant quatre hores, a Ràdio Olot.
El muntatge musical
? Benvinguts a una tarda màgica de patinatge artístic amb el @CPAOLOT. Comencem la retransmissió del Campionat d’Espanya des del Palacio Multiusos de Guadalajara!
? 98.1FM
? https://t.co/gLVTtAgkmy
? app RO#GuadaShow19 pic.twitter.com/W5ozGk9Phn— Ràdio Olot Esports (@RadiolotEsports) 8 de març de 2019
La retransmissió sencera
? El moment més emotiu! La Laura Fusté i la Vicky Prat, lesionades, aixequen el trofeu de subcampiones d’Espanya! #GuadaShow19 @GuadalajaraShow pic.twitter.com/6R70oeVobK
— Ràdio Olot Esports (@RadiolotEsports) 8 de març de 2019
Una medalla de plata amb gust d’or!
El resum del Campionat d’Espanya que el @CPAOLOT va viure ahir a @GuadalajaraShow #GuadaShow19https://t.co/VfcfJwnJQF
— Ràdio Olot Esports (@RadiolotEsports) 9 de març de 2019