Comencen els treballs per convertir el barri de Sant Miquel en una zona 30 km/h

L’obra més important és la construcció d’una plataforma única al carrer Jacint Verdaguer i la redirecció de diversos carrers. La pacificació busca que el barri no sigui una zona de pas de vehicles que es dirigeixen al centre d’Olot. L’Ajuntament preveu que els canvis entrin en funcionament en el termini d’un mes. 

Les obres al carrer Jacint Verdaguer (Pau Masó)


A partir del febrer, la mobilitat al barri de Sant Miquel d’Olot canviarà per complet. Fins a cinc carrers canviaran el seu sentit de circulació. Un dels canvis més destacats serà a l’avinguda Jaume II on ja no tindrà dos sentits per banda, sinó que passarà a tenir trams amb direccions úniques. D’aquesta manera, s’evitarà que segueixi sent una alternativa a l’avinguda Girona per accedir al centre de la ciutat. Ho explica el regidor de Mobilitat, Jordi Guell.

 

Les obres i treballs han començat per una de les accions més destacades del canvi de mobilitat: la creació d’una plataforma única al carrer Jacint Verdaguer.

 

La nova circulació al barri de Sant Miquel serà a 30 quilòmetres per hora. D’aquesta manera, el barri s’afegeix a altres zones de la ciutat com Benavent i Pla de Dalt, i s’avança a la limitació que aquest any entrarà en funcionament a tota la ciutat. La capital de la Garrotxa preveu convertir-se en una ciutat 30 aquest 2021, en compliment de la nova normativa de la Direcció General de Trànsit.

Respon