El PSC defensa el 2+2 per la variant d’Olot per “seguretat”

Els socialistes creuen que l’informe del Parc Natural s’ha de tenir en compte, però es posicionen a favor del format autovia perquè, asseguren, que d’aquesta manera la carretera serà més segura. El grup municipal també reclama “celeritat” a la Generalitat i un pla d’inversions que garanteixi el projecte constructiu. 

Josep Guix, portaveu del PSC Olot (Pau Masó)


Fa menys d’un mes, el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa va emetre l’informe que li va encarregar el mateix Departament de Territori sobre la variant d’Olot. La posició de l’organisme garrotxí va ser diferent de la proposta de la conselleria i apostava per una variant d’un 1+1 des de l’A-26 fins al túnel de la Pinya. Pel grup del PSC d’Olot, cal tenir en compte la consideració del Parc, però defensen que el tram sigui de 2+2 “per seguretat”. El portaveu socialista és Josep Guix.

 

Guix també demana un pla d’inversions per part de la Generalitat que garanteixi la redacció del projecte executiu de la variant i el finançament de les expropiacions. El portaveu del PSC a Olot també es mostra dolgut amb l’administració catalana.

 

A més de la variant d’Olot, el PSC també s’ha posicionat en contra del projecte de rotondes que s’està executant a la C-66 entre Besalú i Banyoles. Asseguren que l’Ajuntament d’Olot i el Consell Comarcal de la Garrotxa van ser “poc durs” a l’hora de reclamar la construcció d’una autovia que connectés amb Girona.

Respon