Empresa creu que la variant d’Olot s’hauria de fer pensant en “trànsits creixents”

En una vista a la capital de la Garrotxa, el conseller Ramon Tremosa ha demanat que la variant olotina sigui una “prioritat de màxima urgència” pel país. Segons Tremosa, cal dotar d’infraestructures una comarca “potent” amb una exportació molt important.

El conseller Tremosa al costat de Pep Berga (Pau Masó)


Aquest dijous el conseller Ramon Tremosa ha visitat la ciutat d’Olot on s’ha reunit amb l’alcalde, Pep Berga, membres del Cercle Euram i ha visitat també la planta de Noel Alimentària a Begudà. En la reunió amb l’Ajuntament d’Olot, Tremosa ha parlat de la variant. Preguntat sobre la dimensió que ha de tenir la infraestructura, el conseller ha dit que cal que es construeixi pensant “en el segle XXI”.

 

Per Ramon Tremosa, la construcció de la variant d’Olot ha de ser de “màxima urgència”.

 

El conseller d’Empresa i Coneixement ha qualificat la Garrotxa com una comarca “potent” pel seu teixit empresarial i ha valorat la capacitat exportadora del territori.

 

A hores d’ara, el debat de la variant d’Olot se centra en la seva dimensió. Els sectors més conservadors demanen que només hi hagi un carril per banda, en canvi l’àmbit empresarial exigeix una carretera de 2+2. Fa justament una setmana, el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa va emetre el seu informe on demanava replantejar la infraestructura a un carril per banda a la zona de l’Hostal del Sol. El projecte que, a hores d’ara, Territori té sobre la taula, contempla una variant amb quatre carrils des de l’A-26 fins a Codella.

Respon