En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

'La Garrotxa t'espera': el sector turístic garrotxí obre les portes

Ho fa amb una campanya d'estiu enfocada al mercat interior
| 30 de juny de 2020
'La Garrotxa t'espera': el sector turístic garrotxí obre les portes

Ho fa amb una campanya anomenada “La Garrotxa t’espera” enfocada al mercat interior i amb propostes sobre la natura, gastronomia i salut. La reobertura del sector per aquest estiu s’encara a públics familiars, en parella i, també, a les autocaravanes i furgonetes. Hotels, restaurants i apartaments asseguren que ja han notat la reobertura de la zona metropolitana i que han detectat més públic de la demarcació.

Imatge promocional de la campanya (Turisme Garrotxa)


Després de la revetlla de Sant Joan, coincidint amb l’obertura de l’àrea sanitària de Barcelona, la Garrotxa ja ha detectat un augment important de reserves i consultes a apartaments, hotels i restaurants de la comarca, també de clients de la demarcació. El president de l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa, Gerard Xifra, i la gerent de Turisme Garrotxa, Turina Serra, expliquen els principals canvis que han detectat els primers dies de la “nova normalitat”.

 

Les reserves i consultes d’aquests dies han estat principalment de turistes catalans. I és que el mercat interior serà el principal objectiu de la campanya que Turisme Garrotxa ha plantejat per a la reobertura del sector i per aquest estiu.

 

Roda de premsa de presentació de la campanya (Jordi Barranco)

Portal web i vídeo promocional

La campanya ‘La Garrotxa t’espera’ és una de les més ambicioses que ha fet l’entitat i se centra en un portal web amb diferents apartats segons la intenció del visitant. Hi ha propostes gastronòmiques, excursions, activitats relacionades amb la salut i la meditació, per a autocaravanes, per a grups o per a aquells garrotxins que volen redescobrir la comarca. De fet, un dels apartats són camins i rutes històriques dels nostres avis.

 

El portal lagarrotxatespera.com només està traduït al castellà i la campanya també està acompanyada d’un vídeo promocional amb una cançó per a l’ocasió de l’artista local Marta Rius. Fins abans de la pandèmia, durant els mesos de juliol i agost, el 58% dels turistes que aterraven a la Garrotxa eren catalans, un 20% de l’estat espanyol (principalment Madrid i País Basc) i el 20% restant corresponia a l’estranger. Amb les reserves que s’han fet les últimes setmanes s’ha mantingut aquesta línia amb més presència dels turistes catalans i espanyols, en detriment dels estrangers.

 

Comparteix a: 

També et pot interessar

L’Hospital d’Olot ha passat de tenir dos ingressats per coronavirus a tenir-ne set en una setmana

Tot i que el centre no està tensionat en aquest sentit, reconeixen que comencen a notar la pressió de la nova variant

El 70 per cent de les proves Covid que es fan a la farmàcia surten positives

Ho diu el farmacèutic Joan Sans en declaracions a Ràdio Olot

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum