Ràdio Olot llança un espot publicitari que posa l’accent en la quotidianitat de l’emissora

Els locutors d’aquesta casa són els protagonistes d’un vídeo promocional que destaca l’entreteniment, la informació i la música com els principals eixos de la ràdio. Tot plegat, mostrant situacions quotidianes on la ràdio sempre hi és. L’espot es pot veure a les xarxes socials i es projectarà als cinemes d’Olot abans de cada sessió.


A casa, al cotxe, a la feina o passejant. Ràdio Olot s’escolta a tot arreu i això és el que vol comunicar el nou espot que ha fet l’emissora. Des del matí fins a la nit, la ràdio acompanya els oients amb una programació totalment pròpia i que combina l’entreteniment, la informació i la música. Aquests són els tres eixos que mostra el vídeo promocional que des d’aquest dimecres ja es pot veure a les xarxes socials de Ràdio Olot. El director de l’emissora és Joel Tallant.

 

El vídeo promocional de l’emissora vol ser un document que serveixi per mostrar de manera sintetitzada la tasca diària. Els presentadors dels principals programes de Ràdio Olot són els protagonistes de l’espot que també es projectarà als cinemes de la ciutat.

 

El vídeo promocional de Ràdio Olot l’ha fet Zeba Produccions, que ha captat a la perfecció tot el que volíem transmetre. Forma part d’una campanya de promoció que culminarà amb l’estrena de la nostra nova web. L’espot ja es pot veure a les xarxes socials de l’emissora (Twitter, Instagram i Facebook) i al portal radiolot.cat.

 

Respon