L”Olotx2′ tornarà a ser el gran aparador turístic de la ciutat

A finals d’aquest mes torna l’Olotx2 amb la intenció de consolidar-se com “el gran anunci de promoció de la ciutat”. Amb una implicació de tots els sectors, està previst deixar a meitat de preu 1.400 estades d’allotjament i 11.000 àpats a restaurants. A banda d’aquest reclam cridaner la ciutat s’omple amb la botiga al carrer i propostes culturals.

Olotx2

Presentació de l’esdeveniment Olox2 2015 (Jordi Altesa) 

Olot vol marcar un tret diferencial amb propostes d’aquest tipus donant a entendre que la seva no és una iniciativa “low cost” sinó que és un esquer per portar gent a la ciutat. Per a fer-ho, a banda d’aquestes ofertes 2×1, s’han preparat un reguitzell d’iniciatives que han de donar al·licient a la visita. Per exemple, 9 espais de música a l’aire lliure, la botiga al carrer o espectacles musicals com els Mishima o el Club Super 3. El regidor de promoció, Estanis Vayreda, ha explicat que la proposta d’Olot destaca per la implicació de diferents sectors.

En el cas de la restauració i l’allotjament, s’oferiran 1.400 nits i 11.000 àpats amb aquesta oferta de 2×1. En total, el nombre de participants, de dins i fora d’Olot, supera la seixantena. El president de l’Associació d’Hostalatge, Gerard Xifra, ha explicat que des que es va obrir la venda el passat dimarts “ja estan desbordats”.

Qui també se suma amb més força a l’Olotx2 és l’Associació de Comerciants d’Olot. Aquest any coincidirà al calendari l’Olotx2 amb la Botiga al carrer, que marca el final de les rebaixes d’hivern. Des de l’ACO, Àngel Girona, ha explicat que en les propostes de l’Olotx2 aquest any hi participaran una seixantena de comerços.

Les reserves a restaurants i allotjaments pels dies 27 i 28 de febrer i 1 de març es poden fer al web www.olotx2.cat.

Respon