En directe
Generació d'èxits
amb Ràdio Olot

Neix la primera aplicació mòbil del comerç d’Olot

Ideada per l’empresa olotina Dopuo, permet informar-se sobre les botigues de la ciutat, parlar-hi directament a través d’un xat i obtenir descomptes
| 20 de setembre de 2019
Neix la primera aplicació mòbil del comerç d’Olot

Neix la primera aplicació mòbil del comerç d’Olot. Ideada per l’empresa olotina Dopuo, permet informar-se sobre les botigues de la ciutat, parlar-hi directament a través d’un xat i obtenir descomptes. Més endavant, no es descarta que també es pugui utilitzar per fer compres online.

L'aplicació (David Planella)

L’Ajuntament d’Olot, amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants, aposta per la digitalització del seu comerç. A hores d’ara, més de 40 botigues de la ciutat ja formen part de l’aplicació per a dispositiu mòbils que acaba de llançar l’empresa olotina Dopuo. A través d’aquesta app, es podran donar a conèixer i, fins i tot, parlar directament amb els potencials compradors. En un futur, també podrien vendre-hi els productes directament, però el CEO de Dopuo, Aleix Lagares, apunta que l’aplicació es farà gran en funció de la demanda que generi.


Per aparèixer a l’aplicació, els comerços s’han d’apuntar al web dopuo.com. De manera gratuïta, podran crear el seu perfil amb els productes que vulguin donar a conèixer. Pagant, també tindran l’opció de ser prèmiums i poder enviar ofertes a la gent. La intenció de Dopuo és convertir l’app en una eina de cerca d’informació de productes i premiar la fidelitat dels compradors amb descomptes i beneficis. Lagares diu que comencen a Olot, però que intentaran expandir l’aplicació a altres ciutats del voltant. Van fer una prova pilot a Figueres i a l’aplicació ja hi apareixen alguns comerços de la capital de l’Alt Empordà.


Dijous de la setmana que ve, el mateix Aleix Lagares farà una conferència a Can Trincheria dirigida als comerciants de la ciutat. Explicarà el funcionament de l’aplicació i farà un anàlisi del sector del comerç i la importància de la digitalització. Precisament, aquest és un dels reptes que van sortir de l’estudi del comerç que va fer l’Ajuntament d’Olot en els últims mesos.

Comparteix a: 

També et pot interessar

El programa d'eficiència energètica GarrotxaDomus permet una reducció de 250 tones de diòxid de carboni anuals

Per a aquest 2023, s'espera que l'arribada dels ajuts procedents dels Next Generation doni un nou impuls al GarrotxaDomus.

La Garrotxa tanca l’any amb un descens de l’atur del 0’3% i se situa al 6’66

Les dades continuen demostrant que el nombre d’aturats és molt baix i que continua havent-hi un atur estructural difícil d’aturar

Estàs escoltant
Generació d'èxits


Volum