Per cada euro invertit en l'Olotx2, el sector en recupera 11

Per cada euro públic gastat en l’Olotx2, la ciutat en recupera 11. L’esdeveniment que converteix Olot i la Garrotxa en un gran aparador torna el darrer cap de setmana d’aquest mes. Els organitzadors recalquen que són dies per invertir en imatge i que cal fer un esforç per aconseguir-ho.

 Olotx2 2016 (Jordi Altesa)

Presentació de l’Olotx2 (Jordi Altesa) 

400 enquestes serviran per conèixer al detall les diferents percepcions que té la gent del gran esdeveniment d’aquest mes de febrer a la ciutat. 37 allotjaments, 40 bars i restaurants i una seixanta de comerços participen d’aquest esdeveniment fent ofertes de tota mena. L’any passat, d’acord amb aquest mateix estudi es calcula que per cada euro que el sector públic es va gastar, se’n van tornar 11 de retorn, en el que es calcula que va ser un impacte de més de 350.000€. El regidor de promoció de la ciutat, Estanis Vayreda, ha explicat que l’Olotx2 cada cop té més pes comarcal.

Novetats 

Enguany hi haurà fins a vuit concerts diferents coincidint amb el primer cap de setmana del Mini amb alguns de destacats com el Lax’n’xics, que es farà a la Plaça Major el diumenge a les dotze del migdia amb els propis Lax’n’busto a sobre de l’escenari. Són alguns dels atractius que es podran gaudir més enllà de les ofertes que hi ha per aquells que s’inscriuen a l’Olotx2. Vayreda insisteix que aquest cap de setmana és per fer una inversió com a aparador i que per això no s’ha de retallar.

Aquest any, l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa ha organitzat la campanya “Ho viuràs el doble” buscant bessons idèntics. Han de ser de fora de la comarca i enviar un vídeo justificant perquè volen venir a Olot. Els 10 millors tindran com a premi una nit d’hotel i esmorzar.

Respon